Thursday, April 28, 2011

sakit? malas nak layan boleh tak?

Views
adeh....semalam, sekali lagi muntah darah, tapi kali ni sikit je...dak2 umah aku sume taktau, kawan2 adala 2,3 orang yang tahu...sume buat muka cuak semacam je bila aku cakap "tadi aku muntah darah lagi, tp kali ni sikit je"

sakit woo muntah darah ni...tp nak buat mcm mana, sakit2 pun, hidup mesti diteruskan bukan? so...teruskan kehidupan ini dengan jayanya...

hospital? hmmmm...bukan aku taknak pegi ke hape ke...bukan jugak aku ni liat orangnya...tapi.....bila ada tapi2 tu, paham2 je lah ek....selagi aku rasa aku boleh tanggung, selagi tu aku nak tanggung...setakat yang termampu....

notakaki : malas nak layan sakit

No comments: