Saturday, April 30, 2011

bilik baru, suasana baru

Views
masa awal2 datang bintulu, aku menyewa ngan 3 lagi cikgu sekolah aku yang sama posting ngan aku...masa berlalu, sedar tak sedar, dah dekat ngan 3 bulan dah aku bersama ngan dorang...minggu ni, aku bakal berpindah ke umah baru plak...

kali ni, bilik baru, suasana baru...

semalam, kalut2 dalam hujan pi umah baru, pi bayar sewa ngan deposit....hadui....makin sengkek aku bulan ni...sume sebab berlaku peristiwa yang di luar dugaan, sebab tu lah kita perlu ada tabung kecemasan kan....hehehe....sejak aku bekerja ni, aku banyak belajar tentang pengurusan diri, menjadi seorang yang bertanggungjawab sepenuhnya terhadap tindakan yang kita lakukan...tak mudah untuk dilaksanakan dan tak sesukar mana untuk belajar....aku masih belajar....

petang ni, aku dah janji dah ngan wan, dak coursemate aku yang sama2 posting sini, dia banyak tolong aku, kalu dia tu pompuan, dah lama dah aku menyewa ngan dia, tapi nak buek camno...lain jantina....takpelah...ha...petang ni, aku nak gi cari barang2 yang aku perlu nnti kat bilik baru...banyak kot barang...meanings....more money needed....hahaha

hope ngan bilik baru, life aku makin dipermudahkan segalanya oleh allah...janganlah aku diuji dengan dugaan berat2...

notakaki : mengharapkan semangat baru...hahahaha....poyo je entry ni...

4 comments:

Yasminhamid said...

selamat berpindah...

k_Own said...

serius cgu skang sangat terbaik !

therosputih said...

yasminhamid
thanks akak...heheheh...

therosputih said...

k_own
terbaik la sangat....