Saturday, November 14, 2009

adakah model perlu seksi

Views
peringatan : ini adalah sekadar pendapat peribadi, tidak berkaitan dengan mana2 pihak sama ada yang masih hidup atau telah meninggal dunia, tiada unsur provokasi atau sebagainya

baru pas tgk cerita 'anda rasa anda ada kebolehan menjadi model'...

aku cakap terus terang je kat sini, semua peserta model nih pompuan, usia dalam lingkungan 16-24thn, mcm2 negara ada, kiranya dorg ni mewakili negara masing2 kot, not bad lah jugak kan, rupa sume ada, canteq2...body? hai....of course lah canteq jugak, bagi aku, (sekali lagi hanya sekadar pendapat peribadi semata-mata)...agak perfect jugaklah badan masing2...da nama body model kan...mestilah canteq2...

cuma...

kenapa mesti masing2 nak seksi2 ek? sume nak tayang badan, pakai y dedah sana dedah sini...haih...hangin aku tetibe...

aku bukanlah jeles ngan dorg sbb dorg punya badan y canteq, tp aku menyampah...menjadi model tak seharusnya atau semestinya menayangkan apa jua aset yang anda ada, cukup dengan berpakaian y canteq tapi tutup2...hmmmm....agaknya agama dorg tak halang sume2 tu, tapi aku tetap ngan pendirian aku mengatakan bahawa menjadi model tak seharusnya seksi, dan tak semestinya menjadi seksi baru anda boleh jadi model...hmmmm....

seksi2 y biasa tu aku leh terima lagi nih, tp nih...haduhhh...berdarah mata...tak perlu lah kot...

aku sedar aku bukanlah sempurna, aku juga bukan bagus, tetapi aku harap aku sentiasa berusaha tingkatkan keimanan ku agar aku menjadi semakin bagus, tahu menilai apa y terbaik buatku, apa y terbaik buat agamaku, apa y terbaik buat mereka di sekeliling ku...

bantuilah hambamu ini dalam menempuh dugaan mu ya allah ya tuhanku

No comments: