enjoy ghost rider

taktau pe dah jadi ngan aku nih, adakah sebab duk mengadap tv je, menyebabkan aku byk menonton cerite alias filem alias drama tv alias apa2 aje y best ditonton...

kriteria utama cerita y menarik minat aku adalah
1. jalan cerita yang lain dari yang lain (takmo skeptikal pnye jalan cherita)
2. pelakon y hensem dan shanteq
3. masa menonton y perfect (tak lewat tak awal)
4. iklan y bagus
5. ada special request dari someone special

so, pagi ni, aku dah habiskan nonton citer cool dari nicholas cage, citer GHOST RIDER...

perghhh..shanteq giler motor dia..ganes2...menanges kalu dpt sebijik mcm ni, mmg aku letak dlm frames, tayang dlm umah, pastu pagar kat surounding dia ngan ayat sila jangan usik, takpun mcm ni pastikan anda jarak anda berdiri dengan motor ini sejauh 2meter...am i too much? hahaha

hei...tgk lah sendiri kedasatan motor ni, mcm mana aku tak bersikap dasat kalau aku ada motor mcm ni...aih...

papehal double thumbs up utk citer nih..beshhhh....

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing