lokasi aku

hah...meh sini aku nak buat sedikit rumusan ttg hari ini

pagi kul 6...
masih berselimut..hahaha

kul 7
bangun3...gi exam lah...arghhh...malasnya...

kul 8.30
dah boleh masuk dewan siot..ape dah no meja aku? ooo...428 ek...okeh...weih3...nota ni, nota ni...simpan2...

10.00am
masih di meja exam, menatap kertas soalan yang masih belum dijawab
aku : nape la aku tak study betul2 part nih, hampeh tolla...boleh plak prof mad ni masukkan soklan ni, aku tak reti...aiseh...sume org da menunjukkan kekencangan masing2...aku? apa yang ada? hehehe...sebok duk mengusha org jer...huh...sejuk2....

11.00 am
aku : mak aih...asal la sepah sgt ni blek kau ni cik ain? apa la anak dara mcm ni...
suara2 sumbang : anak dara 2020 mmg mcm tu

1.00pm
~ ainnnnn...jom makan...!!
aku : okeh...kena mkn cepat2 wei, jap gi nak mandi, pastu nak kena angkut turun kotak2 agi..

2.00pm
aku : weih...berani kau jadikan bilik aku bilik menunggu? aku ni dahla org paling kalut dalam dunia...pegila duk jauh2...
~ taknak
aku : tgk tu, berani tenung2 aku, aku nak bersiap ni pompuan
~ bersiap je lah, aku nak tgk jgk!!
aku : kau mmg kejam!!!

2.30pm

ktm serdang

3.30pm
kl central

5.45pm
taraaaa....aku da kat lcct...waiting for my flight..hahahaha
bumi kelantan...here i come...wait for me ha...hehehehe

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing