padayappa

aku tak sure mcm mana dah ejaan dia, tp lebih kurang mcm tu lah bunyiknya...

citer tamil y aku tgk start dr awal smpai hbs, citer y best...bangga aku time tu sbb aku lah satu-satunya dlm umah aku tuh y nengok, kelakar je sbb sume org da sound2 aku kongker tv sorg2, hah...lantaklah kan..aku berjaya gak tgk citer tuh smpai hbs...hihihi

jalan cite padayappa sendiri pun aku dah lupa, y aku ingat padayappa tu nama watak utama dlm cite tuh, dia membela nasib org kampung dia y rata2 miskin, rajnikanth la y pegang watak padayappa tuh

dia nye promosi cite tu ble tahan gak lah, smpaikan aku ingat padayappa tuh membawa maksud sesuatu, contohnya mcm 'kisah aku', takpun 'kemalangan' ke hape ke, punya lah beriya aku nak cari maksud padayappa tuh, nasib tak sempat tanya budak tamil sendiri, syukur lah tak smpai tahap tuh kan, sekali bila aku tengok cite tuh, ceh...padayappa tu stands for nama org upenya..

overall...kalu korg dapat peluang nonton cite padayappa nih, tontonlah, tak rugi, banyak y kita leh dapat dr citer nih, sume memberi kita kesedaran hidup dalam bermasyarakat...

tak salah kan tgk cite tamil, kitakan satu malaysia

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing