cinta

hari ini
aku terasa kehilangan
sebuah cinta
yang pernah ku miliki
suatu ketika dahulu
cinta itulah yang menguatkan ku
cinta itulah yang menggemberikan ku
cinta itulah segala-galanya bagi ku
namun hari ini
aku keseorangan
menatap sisa-sisa cinta
yang sempat ku bawa bersama
terasa rindu pada cinta itu
kerinduan yang kian mencengkam
membuatku sukar untuk menghela
betapa cinta ini sungguh berkuasa
menghimpit dan terus menghimpit
aku tidak berdaya melawan
sekadar merintih sayu
aku rindu pada cinta kalian
kerana cinta ini
aku bangkit bersama
kuasa cinta ini
memberi aku nafas baru
pengertian tentang hidup yang baru
moga hubungan cinta antara kita
kekal terjalin senantiasa

aku tertinggal satu cinta dalam sejuta cerita

aku merindui sahabatku yang jauh di mata

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing