Friday, November 13, 2009

my new story

Views
sejak dua tiga menjak menjadi penunggu rumah, tak pasal2 aku tersangkut ngan cerita2 berepisod gini...aku sbnrnya kureng suke ngan citer berhari2 mcm ni sbb tak tahan jantung nak kena buat degupan tambahan smpaila citer tu habis...tapi skrg ni mcm mana...alamak...dah tersangkut...

taraaa...ni la kegilaan aku skrg..best story nieh..

nenek yang berkebaya

setakat apa y aku tgk semalam, da masuk episod ke7, setiap ari isnin hingga khamis, temu janji kul 4.30 hingga 5.30 pm...hmmmm...

marilah kita saksikan apa kesudahannya, nak ckp byk kat sini pu tak guna, cite tak habis lagi, taktau pe kesudahan, karang kalu cakap, jadi kes fitnah lak...marah lak si pengarah cite nih...so...nnti cite ni dah hbs, baru leh komen...

papehal...layyyannnnn nenek kebaya...

No comments: