anjakan oleh aku

hahaha...hari ini dgn bangganya aku mengumumkan di sini, aku baru sahaja merasmikan satu lagi blog baru under nama aku, kalu dulu, aku pernah handle 4 blog pada satu masa y serentak, sampaikan my sister selalu sound aku 'giler blog', tp dia ckp mcm tu tanpa mengetahui bape byk blog y aku ada, dia ingat aku ada satu je, da bising mcm gaban da, kalu dia tahu EMPAT, haih....mati aku dek serangan bertubi2 tanpa belas kasihan oleh dia, hahaha...

eh2...sblm tu, meh sini nak famouskan sket my new blog nih,

aku saje create blog ni khas utk mempromosikan sekaligus menjual hasil crochet y aku berjaya siapkan, ok la kan, zaman skrg ni zaman IT, baguih gak lah aku wat blog psl crochet ni, tau tak crochet tu apa?

crochet tu kalu nama kampung dia, kait jarum satu, kalu y guna 2 jarum, kita panggil knitting, wat masa skrg ni, aku fokuskan pd crochet dulu, so, sape2 y berminat nak beli hasil crochet y aku buat, leh la cntct aku melalui laman blog tuh...

aku jual murah2 je, bukan nak kejar untung mana pun, tp aku tak nafi la, sume org berniaga nak untung kan, tp aku terus terang cakap aku minat mengait, and then, takkan la satu umah aku ni dipenuhi ngan barang kaitan aku, berpinar mata my daddy nnti karang, kat ruang tamu ada benang, dapur ada, dalam bilik ada, silap ari bulan, dalam toilet pun ada, hahaha...

jadi, aku luaskan la sket kebolehan y aku ada ni ngan korang, aku sedia menerima tempahan, tapi based on apa y aku boleh buat je lah, janganla tetibe korang mintak,
"ain, aku nak tempah langsir ropol2 y dikait, esok aku amek ek"
mati terbungkang tangan gegel2 la gamaknya aku, hehehe

eh, panjang lak explain aku ni ye, haish3...dipendekkan cerita, sape2 y berminat ngan barangan crochet (seperti apa y ada dlm http://jualbelicrocheted.blogspot.com) leh la cntact aku...boleh dibawak berunding...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing