teruja2

menghabiskan masa di depan lapatopa yang mempunyai hubungan dengan dunia luar sangat menyeronokkan diri ini, inilah yang dipanggil "dunia di hujung jari anda" hahaha...aku SANGAT SUKA internet sebab dia menghubungkan aku dengan dunia luar walhal aku tak keluar ke mana pun...suke2....hihihi

aku baru pas melayani google images, hurmmm...saaaangat la besar mata ni mandang imej2 y mengujakan aku...(peringatan : bukan gambar2 lucah yer)...just gambar2 y menenangkan aku and pada masa y sama mengembangkan potensi otak aku supaya tak berkarat sepanjang cuti ni, at least biarla otak aku ada keje utk dibuat kan...

selepas layan gambar2 best ni, aku termenung jap...keluar trangtangtang satu soklan dari kepala aku terbang tiung2
"mcm mana aku nak start ni ye?"

pendek kata, kalu intenet ada sekalipun, we still need the way, so, how am i going to do that?

i'm still thinking...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing