Sunday, November 15, 2009

mencari identiti diri

Views
benar2 teruji je rase cuti ni, baru memasuk minggu kedua cuti,aku dah masuk tahap nak menunjukkan simptom2 sasau, nasib baik ada capaian cik tenet, kalu tak, agak terbabas jugak mcm ni, jadi nasib baik itu masih ada...

cuti ni, nak kata aku bebas nak buat apa sahaja pun tak leh jugak, tgk kat kaki aku ni ha, ada rantai je, tp 'rantai halimunan'...so, aku bebas tapi tak bermakna i'm free...haishhh...mainan kata2 sudah mula mengeluarkan diri dr aku, bahaya2...

siapa aku sekarang ni? siapa2? aku sendiri pun dah konfius, da tak bape nak selari dah sistem pertahanan diri ngan sistem kepercayaan...ha....i need to do something before its getting worse...

I.D.E.N.T.I.T.I. sudah mula menjadi asing buat aku, menandakan aku sudah di paras berjaga2, skuad penyelamat perlu sentiasa bersedia, khuatir gagal membendung masalah

apa yang penting sekarang?
ubah cara hidup
ubah cara berfikir
ubah dimensi berfikir
ubah segalanya

pastikannya selari dengan current lifestyle

No comments: