segalanya lebih tersusun

wah...ari ni aku create satu lagi blog, kali ni khusus utk sume lagu2 y aku suke, sekali ngan lirik full lagi,


aku takdelah gile nak mem'blog' skrg ni, cuma aku rase better aku letak setempat utk sume lagu y aku suke, tak lupa gak, aku ade link kan sekali laman web y membolehkan anda mendapatkan lagu y aku suke tuh, tp peringatan khas, aku tak galakkan korang download dr internet, aku cuma bg pilihan untuk anda sahaja, tak bermakna aku tak menyokong hasil usaha artis kita, aku nak promote gak sket, kalu kita dgr lagu dr cd original, sound and quality dia lagi syokk...

terserah pada anda, aku sekadar menyuarakan perasaan aku sahaja...tapi ape2 y berminat nak dgr apa y aku suke dgr, anda dialu2kan ke www.therosputih-iramadanlagu.blogspot.com

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing