pengalaman sebenar

pengalaman mengajar kita erti kehidupan

selalu sangat da dgr ayat mcm tu, smpai da lali da, tp smalam, pengalaman betul2 telah mengajar aku erti kehidupan ini

pernah anda terfikir hiup kita ini seolah-olah seperti dalam drama tv je, atau drama tv y telah menciplak hidup org lain...hmmm...tak dinafikan la ada drama tv y diadaptasi dr kisah benar orang2 tertentu, sbb da sah2 pengarahnya manusia, penulis ceritanya pun manusia, jadi hubungkait antara kisah dalam tv ngan kisah di dunia sebenar ini ada....

namun aku langsung tak sangka aku boleh jadi one of the watak y ada dalam citer tv, watak antogonis plak tuh, bangga aku bangga, ni kalu masuk anugerah skrin ni, conform award pelakon pembantu wanita terbaik dalam tangan, confirm aku cakap..

bile fikir balik apa y da berlaku, aku rase besar hikmahnya y allah nak bagi kat aku, tp mmgla mase kejadian ngah berlaku, aku da sumpah seranah da kenapa la aku y dipilih jadi pelakon ni, apa hebat sgt kah lakonan aku smpai terpilih utk jadi pelakon dalam kisah ini...

tapi aku realize satu benda y amat bermakna dalam hidup aku...

aku bertuah kerana masih diberi peluang untuk mengenali dirimu sehingga hari ini
terima kasih yang tidak terhingga

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing