Tuesday, July 6, 2010

agenda hari ini

Views
ari ni aku puasa...niat awal2 sebelum tido lagi, pada masa y sama, aku gak niat nak bangun sahur...kunci jam kemain lagi, letak tepi telinga nak suh bangun...

alih2...jam bunyik, aku ngan mamai2nya bising2 la dlm ati cakap sape la y cerdik pandai letak jam tepi nih, bingit lak tuh, jahat tol manusia itu...bising la woi...

dengan bangganya aku tak bangun sahur, tapi puasa tetap diteruskan...

pagi2, org sebok nak gi keje, aku sebok gak...sebok get ready continue to sleep...warghh...tak sinonoh tollah perangai ini budak busuk...

hajat hati nak nengok csi pg nih, tp csi baru je main 10 minit tak smpai, aku dah karam di lautan suda...hampeh dan hancusss...

masa berlalu...tgk jam, haishhh...da nak kul 11 da ni cik kak...bawak2la sedar diri sket...anak dara zaman milenium pun, kena hengat dunia jugak...wokeh...aku bangun...time to do something very berfaedah punya...

mengait2...smbil2 mata tgk tv, kait mcm ni, mcm tu, sekali...haih...tak berkenan...bukak balik...(adakah perbuatan ini dipanggil perbuatan berfaedah?) akhirnya, tak de pape hasil y boleh dipanggil berfaedah..hampeh lagik sekalik...

ptg...lagi bape jam lagi nih nak berbuka...waaa...but i am sooooo exhausted nih...mcm mana gini...takde2...bangun2...kasik semangat sket...buat keje nuh...okeh...jom masak!!!

erghhhh...kenyang...

notakaki : nak upah!!!

No comments: