Sunday, July 18, 2010

kenaikan harga minyak dan gula

Views
mengeluh sesorang aku masa dapat tau kenaikan harga tu, nak buat mcm mana, di luar kawalan kita, kalau aku y kontrol, huh...toksah cakap banyak la...takde la entry mcm ni ari ni...

bila sume ni naik, aku menung gak...satu lagi perubahan dalam poket aku...kuss semangat...bila cakap bab duit, sume org akan berubah tang mata...mcm mesin ka ching tuh $$$$$ include lah aku
kalau sblm ni tak bape nak jimat, skang ni kena jimat lebih sket, kalu sblm ni dah jimat, kena tambah2 jimat la gamaknya...

notakaki : bertambahla jugak kos majlis kawin mcm ni...wakakaka

No comments: