sume tengah kalut

berkuatkuasa hari ini, kekalutan melanda hampir sume mahasiswa pendidikan...termasuk aku okee...sblm tu, pada sape y tak check lagi, boleh klik kat sini...selamat berjaya!!

kalau facebook tu kita boleh tgk versi 3d, aku rasa, confirm kecoh mcm pasar malam di mana penjual ngan pembeli sebok duk tawar menawar...gitulah perumpamaannya...apa sudah jadik gini...

aku lalu je lah, takmo nak kecoh2kan lagi suasana...tumpang heppi, tumpang cuak, tumpang riso...sume2 y ada lah...sume nak tumpang aku nih...takmalu!!

hmmm...aku tatau nak cakap apa, pada y berjaya, selamat di'kerja'kan para interviewer dan pada y masih belum berjaya, sabar...masanya kan tiba...

notakaki : selamat membuat persediaan...

takbest lak rasanya entry kali nih mcmla entry before2 ni best2...huh...takmo ah cakap byk...nak buat benda lain y tak memeningkan kepala aku spt crochet2...hehehe

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing