Monday, July 12, 2010

parah parah

Views
aku tak pernah tau kewujudan sorang penyanyi y menang realiti tv my starz lg tuh, dah mmg aku tak prnah tgk walau 1 episod jadik, logiklah kalau org sebut nama tom, tom mana plak nih...tom n jerry ke...tetibe je nama tom ni hanget sbb isu gaduh2 antara tom vs isteri orang vs suami orang

aku tatau nak cakap apa sbb aku tatau pape...jadik...korang layan le sendiri kat sini

notakaki : dah nama artis, org jaja la cite kite, kalau kita org biasa mcm aku, pukul anak dara orang, tak masuk paper apatah lagi tv...iskh3...

No comments: