anak gadis di luar sana

entry ni aku tujukan pada semua gadis di luar sana, kepada y membaca, terima kasih, kepada y tidak membaca, silalah y membaca, sebar2kan pesanan ini kerana aku sayangkan gadis di luar sana...

sekadar renungan semata-mata, juga sebagai satu cara untuk memuhasabah diri sendiri kerana aku juga seorang gadis

permulaan suatu kisah

sedang aku menghayati kemeriahan supermarket, barang2 y tgh sale, y digantung sana sini, dan aiskrim...mmm...wajib dibeli...

ngah syiok layan aiskrim setinggi sejengkal itu, mata aku sedikit tidak selesa...melihat gadis sini sana...
berpakaian tutup tapi telanjang
berpakaian tunjuk itu ini timbul itu ini
berkepit dgn boyfriend ngalahkan gadis dari amerika
melekat mcm papan kena glue
bangga giler kerana ada buah ati
pakwe pulak ngalahkan memerang
dugong lagi hensem dari hangpa

kenapa mcm ni gadis?
di mana letak harga diri kamu?
di mana letak akal kamu?

habis aiskrim aku, sambil nonton gelagat gadis melayu yang terlebih amerika dari gadis amerika

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing