Thursday, July 1, 2010

resdung

Views
apa itu resdung?
resdung merupakan virus kanser yang hidup di bawah lapisan kulit...ia mengalirkan darah kotor yang menjadi punca kepada kerosakan kulit muka..virus ini turut mengalir bersama darah yang boleh menjadi punca kepada kerosakan organ-organ tertentu dalam badan...simptom resdung ialah seperti sakit kepala, gatal-gatal, rambut gugur, hidung berair, bersin selalu, mulut berbau busuk, mata gatal-gatal, penglihatan kabur, telinga gatal, seluruh muka gatal, jerawat biasa atau batu, muka berbintik hitam, kahak banyak di kerongkong, gatal pada badan tertentu serta hidung berdarah...
petikan diambil dari sini

sudah lebih sebulan aku gatal2 mata, hidung berair, bersin2, selsema....dan dalam sebulan ni jugaklah ada masanya kegatalan itu melampau2 menyebabkan penyakit lain timbul...apa aku nak buat nih...mmg aku tak buat pape, aku tak suka berubat (selagi aku boleh tahan, aku pilih tahan)...tp kalau dah tak berdaya tuh, rasa mcm nak menginap terus kat sepital takmo balik2 gi dah...smpai mcm tu sekali...

tgk ari ni, sbnrnya dr smlm lagi, hidung berair, selsema tahap dewa rasanya...menyebabkan aku rasa tak selera nak hidup seperti org normal yang rajin (ke alasan aku semata-mata)

notakaki : i need tissue here...!!!

No comments: