mimpi vs realiti

aku share bilik wif my sis, dia tak reti nak handle hidup dia set, always sepahkan barang2 dia dgn kertas soalan, buku latihan, papers, and sume benda tu dia sayang...takde satu pu y boleh di let go...

sebagai sorg kakak y tak suke sepah2, aku sound la dia baeekk punya...jerit2...tetibe my sis muncul..hah...asal kamu ni cekeding sangat? betoi ke? she is not my sister...tp apa dia buat kat bilik ni...jengjengjeng...

she is my sister, now she is yelling at me sebab aku usik barang dia, aku cuba pukul dia kantoi diri ini kejam, kaki pukul sekalik dia lawan balik da...kuat lak tuh, sakit aku...lantas aku nak tampar dia kejam2 tak kena, aku jerit2

*
continue
*

aku tampar enset sendiri, hah...my sis call? hah...
apa dia? bihun? pagi ni? aku tak dengar la beb!!
jawab aku ngan nada y masih terjerit2...pastu line stop there...

alamak...mimpi campur realiti seh...mati aku...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing