Wednesday, July 28, 2010

hari yang panjang

Views
fuhh...mula2 nak lepas lega tersangat2 lega luh...hari ni, aku travel sesorang, gamble nak mampos kot da lama tak menggamblekan diri sebegini dulu mase title pelajar, tak kisah pun nak ke mana2, asalkan tau hala tuju...tp kali ni, huuu...asek nak nanges ketakutan je...wakakaka cengeng!!menjeng!!

pagi2, aku dah kepeluhan mencarik lokasi brooch...rasa mcm nak menyumpah2 jer sbb menghilangkan benda y disayangi padahal eden lupo lotak jo

esok, bakal menempuh hari yang panjang lagi sekali...wahhh...tarak tahan jugak ginik...tapi, sabo je lah...

notakaki : chaiyyok ain chaiyyok!!!

2 comments:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

utung ada masa ,banyakan zikir

therosputih said...

syukur lagi diberikan peluang bernafas...insyaallah...