nemo lagi

hari ni, bgn pagi mcm biasa, buat keje mcm biasa...pastu lentok kejap...bgn2...kenapa la berair mata nih...tgk lam cermin...ohh no...am i a nemo again?

credit to englishexercise for this picture

pastu ingat2 balik, first time jadik gini, mata aku sangat gatal gara2 makan kerang, smpai hari ni aku berkerat rotan berpatah arang ngan abg kerang...huh...takmo kawan...smpaikan ngan abg jual kuewteow kerang pun aku hangkut sekali rotan ngan arangnya...takmo kawan jugak...

punyalah aku amek tindakan drastik...tapi, a few days afetr tuh, jadik lagi...gara2 makan apa tah, beli kat kedai, okeh...aku tatau dah apa y aku boleh makan, apa y aku takboleh makan...tapi, sume jenis seafood kecuali ikan je y aku tak makan sekarang...tp sekali sekala, curik gak makan...tak de la plak gatal2 mata nak bertukar jadik nemo...pelik aku pelik...

notakaki : aku alergik lagi...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing