satu perasaan

sudah lama aku tak mengalami masalah kejiwangan di blog...opss...aku ada membuat satu paradoks ke? wakakaka...sebenarnya, masalah kejiwangan tu dah mmg sebati dah ngan diri ni, since aku tau maksud jiwang tu lagi...so, tipulah ayat pertama di atas itu tadi...(ain...tak baik tipu2, dosa, nnti dosa banyak, leh masuk neraka tau...takut neraka, takut dosa, takut tipu...--nasihat yang wajar anda contohi)

okeh...kembali kepada menu utama...

tiap2 ari dilanda kejiwangan...cuma takkan tiap2 ari ada entry berbaur kejiwangan lak kan...bosan la plak....tp mlm ni, aku tak kira aku tak kira...aku nak gak cakap kat sini bahawanya aku ada perasaan...wakakaka...da lama dah tau kau ada perasaan ain...

cuma mlm ni dia lain sket ah...aku rasa perasaan tu dah upgrade level secara automatik ah...aku tertekan suis apa ek...matilah aku kali ni, kalau perasaan tu duk tiktok tiktok upgrade, smpai satu tahap, mesti habis bateri kan? susahla mcm ni...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing