sengaja aku

bace betoi2, sengaja aku, bukan sahaja aku...

hari ni, sama mcm2 hari2 y lain, hari takde keje, tapi sengaja aku mencari banyak2 keje supaya aku penat mengejar dan hidup menjadi bizi semula...bagus2...keep a good work ain!!

ari ni, first time aku basuh baju walaupun guna mesin basuh banyak2, kesian kat cik mesin itu bekerja keras hari ini...hari sebelum ni, aku mmg basuh sekali je sehari, tp ari ni, lbh dr 3 kali kot...bayangla sendiri banyak mana baju2 itu sume, nak kena jemur lagi, nnti kang, nak kena lipat, pastu simpan...

tgk belakang umah, semaknya...makaih...amek cangkul, takik la 2,3 tempat...okeh...mulai ari ni, aku nak bercucuk tanam plak...hehehehe...angan2 mat jenin kah? tatau lah...tp, dlm khusyuk aku duk berkebun tuh, ada la plak beberapa ekor caterpillar y memang aku sangat tak suke...geli geleman seh...hee...potong stim tol ah...takmo berkebun da...mmg hangat2 taek ayam tol...

ptg ni, aku ingat nak try kait something new lah...tatau lagi apa...tnggu dan lihat lah menjadi ke tak...tp sebelum tu, better aku mandi dulu, aku suda mcm kambing gurun dah...kambing gurun mahal tau kat pasaran, jgn maen2...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing