bookmark

hush...seronok sangat hari ini sebab dapat siapkan satu lagi bookmark for my collection, total new bookmark y dah siap adalah TIGA!! seronok2...

yang ni aku bg nama corak nanas berangkai, aku dapat patern ni dari sini tapi aku buat alteration sket sesuai ngan keadaan aku...hehehe...idea dari dia, tp aplikasinya dari aku...


yang ni aku bagi nama corak bunga sekuntum sebab ada sekuntum je kat situ...aku dapat patern ni dari sini...y ni pun aku ada buat sedikit ubahsuaian...kalau tgk idea asal ngan y akunya, tang bunga je sama...tp tu pun aku adjust sket...sekali tgk, mcm pingat sherif je kan...wakakaka


y ni panas2 lagi, baru je siap beberapa minit yang lalu laju je aku hupload ek...hihihi...aku bagi nama corak ropol2 sebab tepi2 dia nmpak mcm ropol2 aje...aku dapat patern tu dari sini...y ni aku adjust gak, sbb benang aku guna tak sama ngan benang mereka di luar, kena la pandai2 suka ati mak bapak aku je alter...janji aku suke kan...

aku dah letak kat blog aku y lagi satu tu dah...kalau nak tau lbh lanjut, korg tgk la sendiri ek kat sini

notakaki : sorila gmbar tak bape nak cun, guna enset takbapenakcikai tu je...kesian enset aku, tp aku sayang dia tau...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing