1 more day left

right now, aku dah ada kat kl sentral, waiting for my friend, dia kata nak amek aku, aku nak naik teksi gi umah dia, tp dia tak kasi...so, aku pun patuh aje lah ngan arahan dia...hehehe..

pastu, rancangan ari ni, kawan2 aku cadang nak buat gathering before aku ngan kawan aku sorang ni fly ke sarawak sinun...dah bace entry kat sini by enhear? dia dah awal2 lagi kecoh kat blog dia pasal pertemuan dan perpisahan terakhir sebagai penganggur...

aku ni, mulai ari ni, dah sah taraf sebagai perantau di perantauan...hehehe...bulih wat tajuk lagu tu...huhu...ada kelas...pastu meraung2 sedih? hahaha...itu trademark namanya...tp aku janji dah ngan diri aku, aku kena kuat...

hmmm...tgh tunggu kawan aku ni datang jemput, tatau nak gi mana ngan beg besar gedabak ni, duduk atas kusi tak bape nak empuk, kerusi kayu kot, keras...kematu sudah bontot ai...hihihi...sebenarnya nak cakap lenguh pinggang, dari semalam agi duduk dlm bus, dahla giler sejuk...menggigil smpai ke sudah aku...dalam ati, nyesal tak bawak sweater 4,5 nam helai...

notakaki : camne le gamaknya keadaan kat sarawak...jangan le sejuk2, tak tahan tulang temulang aku kekgi...

Comments

white rose said…
aiinnn...
akak rindu laa kat aiinn...

akak busy cuti2 nih...
lsgung tak tengok blog...

ain, semoga selamat dalam perjalanan ye...

nanti dah selamat sampai bagitau la...
therosputih said…
white rose
akak...terharu...

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing