sabtu pun sekolah

huh...rasa tak best lak bila mana sabtu aku diganggu dgn aktiviti2 sekolah...errkkk...boleh ka cakap lagu tu...hakhakhak...takde ah, mula2 je rasa liat, nnti dah duk sekolah, aku layankan je aktiviti pe yang aku join...kadang2 best jugak wooo....

ari ni, bangun pepagi lagi, kul 4 yu oll...tp hampeh ajo...tidur balik, tatau nak buat apa...jadual kelas dah dapat, tp belum jumpe cikgu asal kelas tu, pastu bahan pun takdak lagi...paling best, aku kena ngajar SESI PETANG aih....sepanjang aku idup, aku tak pernah lagi gi sekolah sesi petang, kalu setakat kelas tambahan pun, sambung terus pas kelas tu...

apa yang aku risaukan selama ni andai kata aku dapat sesi petang benar2 terjadi kat aku...iaitu....tatau nak buat apa paginya...kalu kelas pagi, senang, balik petang tu, bleh je nak jenjalan memana, nak joging ke...tetttt...hehehe...

ni pagi2 mcm ni, den nak buek apo yo...nak joging tu bulih ajo, tp den takut, nnti den balik ponat2, dushum tido, terlajak sampai ke petang...hahaha...tp aku nak joging? ajaib bin miracle lah tuh...kompem la idak ye...

oh ya, aku lupa nak mention...ari ni ada sekolah ganti, ganti cuti masa chinese new year ari tu...aku dalam ati, bleh tak nak mintak excuse sebab aku mana terlibat ngan cuti sekola ari tu...hauhauhauhau...spesis cikgu kurang hasam la tu nama dia...adeh...ain...sila ikhlaskan diri anda ye...



notakaki : petang2 ni biasanya mata aku layu2...mcm mana ni? aih...

Comments

Yasminhamid said…
hahaha... kitaorang tak amik cuti CNY ari tu.. so, tak yah ganti..
therosputih said…
kak yasminhamid
wah...bestla, takyah berganti....huhu

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing

over a year now