2 days to go - entry tergendala sekali lagi

aduh...serius tak sempat nak bermanja2an ngan tenet semalam, sangat bizi kejar sana kejar sini...menghabiskan masa2 terakhir bersama keluarga...huhu...sedih...

ptg semalam, aku masak spageti, kwang2...setelah lebih 3tahun tak masak kot...hasilnya...mmg tak sedap...hahaha...aku makan okay je, sbb aku y masak kan..

pastu malamnya, get ready nak naik bus, ngan mak ayah aku, akak ngan abg ipar aku, tak ketinggalan, anak buah aku tu...aih...bleh plak budak kecik tu takmo lepaskan aku...kau memang ye, saje nak kasik mak iti ni rindu gian2 kat kau...huhu...

pastu akak aku, she makes me cry, huh...cit lah...mak aku nangis, aku rilek je, leh control lagi...tp bila ngan akak aku, aih...lemah tenaga batin aku...

tunggu bus, kemain lagi lama, pastu kena berebut nak cop tempat duduk...aiseh...bas tambahan, lumrah lah tu...before nak blah, ayah aku sempat kiss kat dahi aku...hoooo...mak aku kat pipi...aku tak mampu nak kiss dorang balik sbb aku takut aku nangis...aku ni dahla ratu air mata dalam adik beradik aku, so...takpelah...aku kena kuat, supaya orang sekeliling aku kuat...

tgh tunggu bus gerak, mak ngan ayah aku bleh plak pusing parking kete depan bus aku tu, last baibai kot dari ayah aku, mak aku...seperti biasa...dah banjir dah dlm kete tu...aih...bersalah lak aku...tp nak buat mcm mana...dah ini jalan idup aku kan...

baru naik bus 10 minit, aku dah rasa mcm mabuk2 dah...hahaha...apakess...msti sbb dah lama aku tak travel naik bus...tahan jo leh...tido...

notakaki : aku kena kuat supaya orang sekeliling aku kuat...dan aku akan jaga diri aku sebaiknya...insyaallah...

ya allah ya tuhanku, engkau tabahkanlah hatiku, engkau bersama2lah aku dlm setiap saat hidupku

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing

over a year now