CONTEST PILIHAN HATI WR


kenapa aku menyertainya?
alkisah...tadi online, pastu jenjalan kat blog kwn2 blogger, terpandang la entry ni, dah terpandang, terbace...tetibe rasa gatal2 gedix nak join, lagipun tak salah rasanya nak join kan, takde jatuh hukum makruh jauh sama sekali haram kalu nak join, so...aku yang tgk gatal ni, terus la join....lagipun, support akak aku yang sorang nih...hehehe...

siapakah WR?
kenal tak de lah kenal mana, kenal2 pun sebab kebetulan, nama sama ngan blog aku...aku komen dia, dia komen aku, mcm tu je, pastu terus sangkut sangkut, jatuh chenta sama dia...opss...aku suke kawan ngan dia, dia suke kawan ngan aku? tettttt...tatau lah tu....hehehe...akak...thanks atas sokongan akak selama ni...tak terbalas...

ini adalah antara tugasan yang perlu dibuat kalu nak join contest nih, pilih 3 gambar terbaik yang aku rasa layak mendapat 3 tempat pertama



jadi, berdasarkan gerak ati aku, aku rasa
JOHAN : PH1
NAIB JOHAN : PH3
KETIGA : PH4

pade sesape yang rasa diri tu masih lagi kekanak ribena, mak ayah kekanak ribena ke ape ke, leh je join, nak tau lebih lanjut, klik kat sini

notakaki : lama tak gaduh2 manja ngan akak white rose

Comments

white rose said…
hahaha...
yolah tu dik no...

miahahaha...

TAHNIAH, ANDA BERJAYA MENYERTAINYA, & PENYERTAAN ANDA DITERIMA...

macam la trima award...
hahaha...

wei, sehat ke?
therosputih said…
white rose
wah...leh buat ucapan sempena penerimaan penyertaan ini? hehehehe

sehat je kak...makin sehat, asyik masak, pastu makan je kejenya...tp yang penting, yang masaknya orang lain, tukang makannya ni ha ni ha, tak lain tak bukan, diri ini la...

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing

over a year now