5 days to go

sesekali, jom ikut aku menggedixkan diri anda kat booth rest n go by gintel nih


kerusi urut...pertama kali aku try, tu pun sebab tengok akak aku try, nak harapkan aku? huh...harem le jawabnya...bayar rm1 dan nikmati sesi urutan top to toe selama 3minit, hoho...

sengaja aku alter gambo nih, motif? takde motif

ni gambar akak aku time dia ngah syiok menjalani sesi terapi eh silap...sesi urutan...dia pun first time try, aku agak je lah...mcm2 dia cakap, rasa mcm orang tumbuk2 belakang, pastu picit2 bahu, pale...ah...kan tadi aku dah cakap, top to toe...so, mmg top to toe lah dia urut...dah turn dia, aku pau lagi singgit duit akak aku, my turn plak hokeh...

aku yang tengah tahan gelak

geli weih kena urut2 picit gitu, ikutkan ati, mau je aku bantai gelak jerit2 kat situ, tp malu le plak, orang ramai kot kat situ, so, tahan je lah, sengaja aku tutup mata, malu ngan orang lalu lalang kat situ...dgn akak akunye nak amek gambar aku, sebab aku paksa dia amekkan gambar aku...hahaha...sememangnya aku adik yang kejam...kwang3

notakaki : nak cekau jugakla sebijik kerusi urut mcm ni, letak kat umah, smbil layan tv, pekena urut top to toe satu!!!

Comments

siti ika said…
theros, kau dah baca buku 'jom ke pedalaman'? kalau belum baca aku nk hadiah kat kau sebelum ko naik belon.. hehe. seyes ni.. add la ym aku. akialuz_86
therosputih said…
siti zulaika
belum agi...weih, kau serius mau bg free ni...hehehe...tp mesti tak sempat da nak pos ke rumah, pos ke alamat di sarawak la plak...

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing

over a year now