Monday, February 7, 2011

aku bukan lagi penganggur

Views
ini sebenarnya adalah autopublish nye entry...

pagi ni, aku dah kena daftar kat hotel goldcoast, klang pastu ada taklimat smpai tgh ari...sesape yang bace entry ni di kala masih panas2, baru pas publish, tu maknanya, aku tgh KHUSYUK dgr taklimat...hahaha...sila la percaya ayat pernyataan aku kat atas tu...

sambil dengar, sambil jote down notes...hahaha...sila percaya lagi sekali hokeh...

sebelah aku, tak lain tak bukan, kompemla kawan baik aku sorang ni...aku selalu cakap ngan kawan aku ni,

aku : kalu kita ni berlainan jantina, dah tentu kau pakwe aku
dia : kenapa aku pakwe kau lak?
aku : sbb kau kuat dari aku
dia : tapi kau lagi tinggi dari aku
aku : ah...takde2...kau pakwe...habis cite...
dia : bengong...

tu dialog tu, sengaja aku letak, bukti betapa rapatnya aku ngan kawan aku sorang ni, kawan aku yang lain, hangpa 2orang jangan terasa naa...korang tetap rapat ngan aku, tp dulu, aku jarang lepak bilik korang kan, sbb bilik korang jauh dr bilik aku...tetttt...aku tipu je...

pagi ni, habis sudah title penganggur terhormat yang aku conquer selama ni, adeh...tp, aku bahagia selama aku jadi penganggur, sbb bulan2 tetap masyuk...kata wat bisnes dari rumah kan...so, bab duit bg aku bukanlah masalah besar...

mulai ari ni, satu lagi fasa hidup aku bertambah, tanggungjawab terhadap diri sendiri, ibu ayah, keluarga...hmmm...hidup ini semakin berkembang, sedar tak sedar, terima tak terima...kena telan aje...

notakaki : pasni tataule mcm mana rupa life cycle aku kan...err..life cycle ke life circle? kwang3

2 comments:

Yasminhamid said...

selamat menjalankan tugas...

therosputih said...

kak yasminhamid
time kasih kak...