recap jadual baru aku sebagai cikgu cikgi

ari tu aku dah gitau pasal jadual kerja aku skrg ni, kali ni, nak recap balik, cuma kasik detail je lah...

antara bahan yang dibekalkan kepada aku
ari2 kena bawak buku tebal tu, rekod persediaan mengajar...haduih...berat...dahla ulang alik jalan kaki, jadi, agak terbeban la bila bawak banyak barang nih...tu belum students lagi kan, yang kena bawak bermacam2 jenis buku teks...adeh...

ni adalah antara buku teks subjek aku...
seni tu, adeh...

mulai ari ni, aku nak jadi orang yang bersivik

peralihan? bahasa melayu?

yang dua subjek mcm sivik ngan peralihan bahasa melayu tu, aku bulih terima lagilah dlm kelat2, tp seni? aih...aku cuak sangat2...

setiap kali hujung minggu, aku akan bertungkus lumus sediakan bahan untuk pengajaran sepanjang minggu tu, ngan kudrat dan ilmu aku yang tak seberapa ni, sangatla menyusahkan bagi aku...tp takpe, aku anggap sume tu cabaran bagi aku, aku cuba sedaya yang termampu...

ni ler bukti aku yang sedang bertungkus lumus menyiapkan contoh lukisan untuk dikongsi bersama students...korang nak gelak2 hokeh...

aktiviti aku selaku guru seni

ini bukan iklan tandas mahupun iklan menggalakkan anda berpegangan tangan
gambar iklan kat atas tu aku sangatla suke, dahla simple aje nak melukisnya, dah siap lukis, tetibe rasa mcm comel plak...hahaha...bukan nak puji lukisan diri sendiri pun, sbb sangat senang nak buat, even budak kecik pun boleh buat...pendek kata, lukisan mampu lukis oleh semua...

notakaki : gambar iklan tu mcm aku ngan encek leo tak? comel kan? hahahaha...perasan!!

Comments

Tieah Madian said…
Ajar seni???????????
Cayalah..
Hahahaa..
Susah kan? Tapi kalo bab melukis no1, no hal lah..

Entry Terbaru: Ketahui Apa Yang Berlaku Di Tahun Kelahiran Anda
therosputih said…
d_tieah
hahaha...ekau percayokan jo apa aku koba ni ha...

sangat susah beb...menangis aku...

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing

over a year now