keputusan GA saya nak phone casing

seperti yang telah dijanjikan masa awal2 anjur GA saya nak phone casing ni, hari ni, bersamaan 20 februari 2011

pemenang GA ni dikira berdasarkan kreativiti
slogan saya nak phone casing kerana ..... 
(tidak melebihi 111 patah perkataan)

memandangkan ada yang join GA ni dari kalangan kawan2 blogger aku, so aku amek keputusan untuk tidak melibatkan diri dalam upacara pemilihan slogan kreatif, so, aku dengan paksa relanya mintak encek leo yang pilih 5 slogan yang kreatif, so...keputusan ini adalah muktamad, sebarang bantahan atau ketidakpuasan hati tidak akan dilayan...

pesan aku sebelum itu, selamat berjaya buat sume yang melibatkan diri....
*
*
*
*
*
*

tahniah kepada semua pemenang

dan sekarang ni, apa yang perlu anda sebagai pemenang untuk layak mendapat hadiah phone casing seperti yang telah dijanjikan, sila emailkan butiran peribadi anda seperti
1. id follower
2. nama dan alamat untuk penghantaran
3. pilih 2 warna yang anda mahu bagi phone casing anda

kepada peserta yang tak berjaya kali ni, jangan bimbang...nnti aku anjur lagi GA, hangpa sume pakat join lagi sekali na....aku rasa mcm nak anjur next GA je sehari dua ni...

notakaki : time kasih daun keladi pada sume yang menjayakan GA ini

Comments

♥nyeto89♥ said…
tahniah kepada pemenang :)
Iliana Yusoff said…
seriously ? terima kasih !! 1st time menang ni ! hahaha. btw apa email ya?
imanmom said…
tahniah pada semua pemenang
therosputih said…
♥yaya budak suka embun♥
nntikan next GA ya
therosputih said…
Adyshariz
betul tu, tahniah pemenang
therosputih said…
kon
boleh check dekat my profile, ataupun nntikan next entry saya
therosputih said…
imanmom
time kasih sebab join ya, lain kali cuba lagi, nntikan next GA
therosputih said…
hana kirana
nnti join next GA ya
Unknown said…
thanks to juri yg menilai slogan :)
sy akan email jap lagi yer :)
syukur alhamdulillah.

nanti saya email ye.

terima kasih kepada penganjur

dan tahniah kepada pemenang lain
azura samsuddin said…
weeeeeeeeeee beshnye dpt casing cantik... tahniah kpd yg terpilih ;)
therosputih said…
my shaizhar blog contest
thanks ye...tak lupa, tahniah sekali lagi...
therosputih said…
azura samsudding
nnti leh join next GA...
eB ezrin said…
wah,... TQ yer ....

eB dh emel details...
emel: mamaaerish@gmail.com
nak color PINK & MERAH tau... ;p

TQ juger kps encek leo....

& tahniah winners.... >_<

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing

over a year now