Monday, February 14, 2011

our 2nd anniversary

Views

selamat ulang tahun sayang

mau nyanyi lagu imran ajmain bley tak...kwang3...

tahun lepas, encek leo bawak aku makan2 kat mana tah...kali ni, makan2 jugak, tp makan asing2 aje...adeh...sedih jugakla kan, tp nak buat mcm mana...

sudah 2 tahun aku ngan encek leo berjanji bersama2 upenya...rasa mcm baru je semalam...tetttttttttt...aku tipu je...hehehehe...

di hari ini, aku susun sepuluh jari kaki tangan, mohon keberkatan, murah rezeki, dipanjangkan jodoh, dipermudahkan perjalanan cerita antara aku ngan encek leo...sebenarnya, tiap2 ari aku doa sume tu, tp kali ni...aku mohon sekali lagi dengan allah...ya allah ya tuhanku...tunjukkanlah jalan buat kami, berikanlah kami petunjuk agar kami berjalan di jalan yang benar dan diredhai allah...aminnnn....

notakaki : sedih...jauh ngan encek leo...

6 comments:

white rose said...

amin...

salam maulidur rasul ain...
semoga dengan sempena kelahiran Nabi Muhammad S.A.W, kita umat islam sentiasa bersatu padu diseluruh dunia dan meneruskan perjuangan baginda dalam menegakkan syiar Islam...

k_Own said...

jiwang nye kak ain. hehehehe

therosputih said...

white rose
salam maulidur rasul jugak kak...

=)

therosputih said...

k_own
kau jgn tiru akak tau...

azura samsuddin said...

salam maulidur rasul, hepi anniversary jugak... besh ade hadiah ;)

therosputih said...

azura samsuddin
salam maulidur rasul jugak ye...

besh kalu ade hadiah, lagi besh kalu bagi hadiah kan? tgk senyuman orang...bahagia je...