4 days to go - entry tergendala

adeh...rosak counting aku beb...rosak rosak...

sumenya gara2 semalam, aku tak sempat nak menyempatkan diri ini untuk duduk sebentar dan online...see...betapa bizinya idup aku semalam...kebizian itu menyebabkan aku penat dan letih serta mengantuk...to sempat lagi kol dan borak2 ngan encek leo, mengganggu ketenteraman dia memalam...seriyusli, aku ngan dia jarang borak through phone call...sangat jarang, seminggu sekali pun susah nak dapat....

semalam, family aku buat kenduri doa selamat untuk aku, siang2nya makan2 kat rumah, panggil sedara mara, jiran dekat2...pastu, malamnya, wat solat hajat, tu pun wat kat masjid je, alang2 ada majlis agama kat masjid, tumpang le solat hajat sekali...

menu semalam
nasi dagang dengan 3 jenis lauk - ayam, ikan tongkol, dan udang

meriah memang meriah...sume tu kami anak beranak je masak, abg aku pun turun sekali siang ayam...tak pernah2 aku tgk dia siang ayam sebenarnya...hihihi...bagus jugak abg aku ni...paling penat semalam, adalah mak aku, sbb dia ketua chef...yang kedua penat adalah anak buah aku yang sorang tu, kejar sana kejar sini...mlm takleh tido sbb penat sangat...hahaha...cean ibu ayah dia...

okeh...dah reveal da kisah aku semalam...tu kira apa yang terjadi pada hari keempat okeh...ari ni, tunggu entry 3 days to go...baibai sume...

notakaki : penat semalam tak ilang lagik...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing