hujung minggu yang indah

lumrah kalu dah bekerja, hujung minggu adalah yang paling dinanti...dan aku pun dah termasuk dalam golongan orang yang dah bekerja, walaupun hanya seminggu...tp tetap le termasuk la tu kan...hahaha...tp aku tetap maintain kanak2 ribena lagi...kan kan kan...

dua hari tak sempat nak jengah tenet, apatah lagi blog...smpaikan aku termiss entry kat 100penulis, adeh la...frust2...

nak cite psl hidup kat sini, tp tak bape nak nyempat2 lagik...dah tertangguh2 dah ni, tp janji ngan a few kawan blogger, so...sabar eh, jangan bimbang, janji tetap janji...

sementara tu, aku nak kena kemaskan umah lu...basuh baju bagai...jemur baju, lipat baju...ah...banyak penat woo...

Comments

white rose said…
da masuk umah?
wah...

pendalam tak?
area mane?
therosputih said…
white rose
dah...tak dalam mana...tersangat bandar...area bintulu...

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing

over a year now