terima kasih mr skype


pada sape yang tak pernah try skype, apa tunggu lagi, install semudah 1,2,3 pastu terus boleh guna...function dia lebih kurang yahoo messenger (ym) je, cuba personal opinion, aku rasa skype lebih friendly bila mana tenet slow...sebab kalu tenet slow, skype boleh guna lagi, compared ngan ym...

testimoni aku ni agak2 mengancam tak korang sume suh guna skype? hehehe...jangan bimbangla, skype tak bagi pun komisen kat aku, aku saje je nak share kat sini...

kenapa tetibe je cite psl skype? yelah...aku ni pjj punya orang, perhubungan jarak jauh le katakan, nak buat mcm mana...sedih woo...tp takpe, aku kuat...lemah sket2 je la...

nnti bila aku dah duk sarawak, agak2nya, kalu ada tenet, kompem le skype aku asik on aje...senang ngan webcam ngan mak aku ngan encek leo...ngeee...tp, aku ngan encek leo pun bukannya selalu webcam, dia bizi, dan aku nanti pun, tataule mcm mana...bizi gak kot...tunggu cuti sekolah je la kan...

sebenarnya, bukan aku sorang je suke guna skype nih, oprah winfrey pun suke beb...dalam rancangan dia,
oprah selalu guna skype bila nak wawancara peminat dari serata dunia, kadang2, ngan artis2 lain pun gitu gak...gempak kan?

kredit to encek google
gambar oprah sedang guna skype untuk temuramah sape tah
aku tak kenal, sori

notakaki : kalu ada skype tp takde tenet pun sama je, hampeh gak

Comments

Tieah Madian said…
Skrg kat ne?
Kenapa nak dok kat swk plak?
HUhu..
So far tak pernah try lagi skype ni..
Nantilah kot..
Hahaha..
Sebab ym pun mmg jarang..
Ntah, tak suka sgt..

Latest entry : Misi Menyelamatkan Pelajar Malaysia di Mesir dan Hosni Mubarak Umum Berundur
Latest entry : Lagi Isu Krisis di Mesir dan Nasib Rakyat Malaysia
therosputih said…
d_tieh
da inform da dlm entry before ni nape nak ke sana...

tak pernah try? nnti try la...hehe...tp make sure ada gang, kalu tak, bosan je...
Yasminhamid said…
akak pun dah servey skype ni.. cuma tak donlod lagi....
therosputih said…
kak yasminhamid
servey tambah maklumat tu, takpe2...

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing

over a year now