6 days to go

okeh, ini adalah entry terbantut namanya, sepatutnya dah publish pada hari kejadian, tp memandangkan aku tak bape nak waras tp bukan gila, maka ari ni baru dapat dipublishkan buat tatapan umum...

sabtu lepas, bersamaan 290111, ayah aku dgn bangganya anjur makan2 khas utk ahli keluarga aku, sempena meraikan kepergian aku nnti...errr...mcm tak sesuai je letak perkataan meraikan kan? mcm nak sangat aku gi jauh2...apa kata kalu aku guna perkataan majlis perpisahan...tp mcm sedih le pulak bunyiknya...ah...peninglah nak guna word apa yang sesuai...

so, makan malam sepatutnya dijadualkan tepat jam 8.30pm, tp aku terlambat mandi...wakaka...maka, sebagai orang yang diraikan, kelewatan aku dimaafkan dengan paksarela oleh semua pihak yang terlibat...wahahaha...
aku serba pink selaku pihak yang diraikan

sampai2 je tempat yang dijanjikan, lapo weih...terus duduk dan melantak...tak pandang kiri kanan beb, pandang depan...lapo sangat...dah makan2, baru sedar...alamak...lupa nak snap picture sebelum, adeh...takkan nak order lagi sekali kot kan semata2 nak snap picture...robek poket my daddy kekgi...so, layankan jo lah apa yang tinggal...

dasat...betul2 mcm dilanggar garuda...
err...dasat jugak keluarga aku terkam2, upacara turun tangan namanya...

menu malam tu
1. tomyam ayam+udang+sotong+sayur
2. ayam paprik kurang pedas
3. sotong celup tepung + pencicah
4. siakap masam manis
5. kailan ikan masin
6. telur dadar
7. air laici kang sorang satu

total kos yang telah dilaburkan...hoho...rahsia...ni baru makan besar namanya...

kesian sama buah ati pengarang jantung, dah ngantuk2 dah

to my daddy dan ahli keluarga ku sekalian,
time kasih sume, korang adalah keluarga aku sampai bila2...jasa dan pengorbanan kalian, kompem...tak mampu aku nak balas...tp kan, utk pengetahuan korang sume, aku belum dapat sponsor mana2 pihak utk setelkan bab tiket flight aku bulan 3 nanti...so, sape berani mau sponsor aku? wakakaka...terbaek ah wokkk...

malam tu, serius...kekenyangan tahap gaban...

notakaki : aku rasa sangat kuat ari ni...hoyehhh

Comments

Enh Ear said…
muka dia dah lain...
hihih..
makin panjang...
therosputih said…
enhear
yang penting comel mcm mak iti dia kan...wah...terlebih sudah...
white rose said…
ain...
kejap je kan dah dekat nak pegi...

ala...sedihnya akak...
ain jgn lupa sms akak ek...

nti ain emailkan no tel...
akak nak tau perkembangan ain...

take care dear...
therosputih said…
white rose
akak...nape bg komen sedih2 ni...babab karang...hukhukhuk
Dekna said…
kak ros nak gi mne?dari ritu tgk countdown..lupa nk tnya ..huu
Anonymous said…
cik zaty

kak ros nk g keja lahh..

pergi seberang.

tak dpt g sne lahh akak. hehe
therosputih said…
cik nurulzaty
hehe...mau keje di sarawak la dik...
therosputih said…
k_own
thanks le sbb menjawab bg pihak akak...

korang berdua, ada rezeki ke sarawak, habaq mai la kat akak...

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing

over a year now