sudahlah malang, pastu berbau pulak

aih...dugaan datang menimpa aku bertubi2 nampak gayanya...aih...sabar ain sabar...

beberapa ari lepas, tengok le purse ku yang telah miskin itu...aih...tinggal lime boleh ringgit ajo...kalu beli makanan, dua ari pun belum lepas ni...terus ajak kawan aku teman aku gi atm kat shell, nak cucuk ler...

sekali try, invalid pin number

aik...invalid? try lagi sekali

invalid pin number, please try again

aik...pasai po plak ni....sejak bila aku tukar pin number, ke aku salah tekan...okeh, try lagik sekalik...

invalid pin number

hadoi...mati aku, silap ari bulan, mau nye atm ni tolan kad eden....terus blah dengan kehampaan...

agaknya kad aku bermasalah kot, try lagi kat atm, kali ni kat betul2 kat cawangan bank aku tu, tet tet tet...

invalid pin number, please contact your bank

hadoi hadoila...nape ngan aku nih...no yang paling penting dalam dunia nih, bleh plak aku lupa...tak mungkin...tak mungkin...

malamnya, aku try guna online punya, cuba untuk login, pun tarak bleh, aih...kena block jugak kah? hmmm...nampak gayanya, nak kena ke cawangan bank yang terdekat...cit...

smlm, first time aku merempit ngan kawan aku sorang nih, dahla sesat, hakhakhak...aku tak ingat jalan la beb...pastu tayar motor plak, mcm kureng hangin ajo, gi stesen minyak terdekat, hangin tol, rosak plak...gi stesen minyak satu lagi...aisey men....mcm mana mau isi hangin ek? hihihi...dlm ati, sumpah seranah dah, tu lah, takmo belajar sangat isi hangin, sekarang ni, sape yang berangin?? sape2??

berhempas pulas aku ngan kawan aku, pastu gerak gi bank...tunggu turn, cite masalah sket, bla bla bla...akak tomei tu cakap kad aku kena block, sbb salah masuk pin number lebih dari 3 kali, aku dalam ati, tipu...aku tak lupa pin number aku, dah siap unblock tu sume, try lagi sekali kat atm, aik...bleh plak...huh...lega ati, dapat cucuk duit, bayor utang yang ado...jom balik umah, dah lewat nak gi sekolah plak...

dahlah ngah takde duit, nak cucuk duit ciput yang ado dlm bank, kad plak bermasalah...pastu nak gi bank punyalah kemain susah payah, smpai basah2 ketiak aku...busuk sudah aku ini...

sudahlah malang, pastu berbau pulak

on the way nak balik, aku nak cepat, tempat takleh u turn, aku u turn ngan bangganya, dahla tepi aku tu kete peronda polis, pastu depan aku balai polis...terbaik tol aku ni...aku gelak je manjang...mintak hampun mintak maap ye abg2 polis, akak2 polis...

notakaki : karang tetibe je aku dapat surat saman kang...aih...

Comments

Yasminhamid said…
kak ka kak kak.. memang berbau la kalau cam tu..
white rose said…
adooii ain...
mohon2 doa semoga dipermudahkan segalanya yek...
therosputih said…
yasminhamid
hahaha...tutup idung awal2 ya...
therosputih said…
white rose
hehehe...mcm2 kan kak? hadoila...

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing

over a year now