hari yang penat

bangun pepagi lagi, tahan sejuk...pastu gi breakfast, start 7.45am smpaila kul 10.30pm lebih...taklimat taklimat taklimat...ya allah ya tuhanku...penat otak aku nak absorb...hahaha...absorb kah? kwang3....

ari ni, penantian selama ini, telah diketahui...

sekolah : SMK BINTULU, BINTULU

so, perjalanan dari kuching - bintulu esok pagi...flight kul 7.20am...sume orang cakap sekolah aku ni sekoah yang agak kebandaran....tanya aku...smpai ke sudah aku tatau pape...so, tak kisahla dapat pedalaman ke tak, yang penting internet, line tepon, lokasi beli benang mudah didapati...hahaha...yang itu adalah satu keperluan...opss...lupa...tak ketinggalan air ngan kemudahan letrik...

hari ni sangat penat...walaupun tak delah bersukan mahupun beraktiviti lasak, tetap memenatkan diri sendiri...dan kepala aku masih ting tong ting tong pening...aih...

notakaki : takleh nak jenjalan kat blog kawan2 lain....bila la hidup aku ni nak kembali stabil...

Comments

Anonymous said…
yeehaaa..

akhirnya saya jalan jalan sini. hehe

kak pe cer kat sne ? mesti best kan. hehe
therosputih said…
k_own
sangat penat dek non...

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing

over a year now