Sunday, May 1, 2011

alone and lonely

Views
hujung minggu ni memang satu hujung minggu yang sangat sunyi bagi aku...apa taknya...boleh dikatakan hampir semua mereka yang ada di sekeliling aku keluar untuk beraktiviti hujung minggu iaitu keluar meronggeng dan melawat tempat orang...

dorang pakat2 gi gua niah, pastu nak gi miri, jenjalan kat sana...aku? bukan tidak dijemput, tetapi tidak digalakkan untuk pergi disebabkan masalah gangguan mental mereka yang tak boleh tengok aku, terus tergoda lalu mencairkan diri....tettt...aku tipu saje lah.....

hujung minggu aku? hmmmmm...ngadap laptop, hupdate blog, kuar gi makan sorang2, pastu balik umah, duk lam bilik, kemas2 barang, makan makan dan makan...buhsan kan? hmmm...takpelah, nak buat mcm mana....i have no choice....layankan saje hidup ini setakat termampu....bak kata kumpulan jambu dalam maharaja lawak, kita enjoy!! (sila baca ngan nada lembut3 lembu sekali ngan gaya hokeh)

notakaki : baru aku perasan, bape kerat je kawan aku kat sini? huh...sobsobsob

No comments: