Saturday, May 14, 2011

tak payah belajar, nyanyi je

Views
ari ni, aku takmo jerit2 suh students tersayang salin, baca kuat2, ataupun suh dorang duduk tempat masing2...takde2...ari ni kita tak payah belajar, kita MENYANYI mau??

bukan lagu justin bibir tu, bukan jugak lagu hazama nyanyi masa konsert af ari tu, bukan2....kita nyanyi lagu alam...

lagu zainal abidin - hijau

lagu ni punya maksud tersendiri, sesuai ngan tajuk yang aku nak ajar budak peralihan aku....tajuk pencemaran alam...

so, amacam...dah test suara anda? hehehe...

notakaki : cikgu sendiri pun lupa mcm mana nak nyanyi nih, ahaks...

No comments: