kalau aku pengarah filem | cabaran minggu 2


mode entry : berangan tak habis

kalaulah aku seorang pengarah filem, mestilah tahap yang high class punya pengarah, ala2 sebaris ngan jerry brukheimer errr...jerry ni pengarah filem kan? hahaha...aku pun tatau...yang penting, aku suke sume cite csi yang dia arahkan...sangat2 suke hokeh....

dah2...masuk terus kepada filem apa yang aku nak arahkan, tak lain tak bukan, cite hebat lagi ulung, katakan kau cinta padaku...apa? tak pernah dgr tajuk filem nih? hacait sungguh la kome2 nih...tu maksud dia, filem sebenar, filem


kaho naa pyar hai



betapa aku sangat2 suka ngan filem ni, first time tgk masa zaman aku comel2 lagi, sekarang ni pun masih comel what, malahan kecomelan aku bertambah2 sudah...aku sendiri pun da lupa bape kali dah aku layan filem ni, nak cakap ratusan kali, nampak sangat mcm metafora berganda, nak cakap sepuluh kali lebih...sebab dalam seminggu, mesti layan sekali...

kalau aku jadi pengarah filem, aku nak arahkan sambungan filem ni....kaho naa pyar hai 2...pelakon masih sama, i love hrithik roshan and amisha patel....hoyehhh...jalan cerita? kompem2 la makin dasat dari yang first kan, yang first, ending dia rahul bertunang dengan isha, eh jap...bertunang ke kawin eh? aih...acanno den leh konpius seketika nih...ah, takpelah...kata den pengarah filem, suko ati mak bapak den la kalu den nak ubah kan...hihihi...ayat menyelamatkan diri....

untuk filem yang kedua ni, aku akan jadikan rahul ni seorang penyanyi dan penari bertaraf antarabangsa, kunun2 dah jadi artis terkenal la kan, pastu buat tour sana tour sini, bleh selit adegan2 rumantika de amor ngan lagu2 serta tarian yang mantop....perjalanan dia sebagai artis tu, dikelilingi peminat fanatik tu lah yang menyebabkan hubungan rahul ngan isha mcm dilanda badai sket, tp dek kerana cinta antara rahul dan isha yang kuat itulah yang akan menyelamatkan hubungan mereka...pendek kata, kome jangan risau, heppy ending punyala....amacam? kalu aku jadik pengarah filem ni, kome nak datang tgk tak? hehehe....

notakaki : rasa mcm nak anta proposal kaho naa pyar hai 2 kat rakesh roshan je, ahaks

dengan itu, aku nak tag kat bro brutalsolo ngan kelambu, aku nak baca kreativiti mereka dlm mengarang entry bertajuk 'kalaulah aku pengarah filem' sebab aku tau bro 2orang ni sangat kreatip, dan aku sangat mengagumi mereka....

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing