Thursday, May 12, 2011

sekolahku

Views
duk sini dah lebih 3bulan, tapi baru nak stowi mori ka psl sekolah tempat aku menghabiskan kebanyakan masa siangku...hehehe...halalantoyyiba je lah kan...

lencana sekolah versi lukih tangan + warna krayon

perkenalkan, inilah lencana sekolah aku...errr....sobonarnyo eh, den nak tunjuk hasil lukisan den, berjayo tak den lukih gambo lencano sekolah den...den ni bukan sajo2 suko2 nak lukih lencana sekolah...bukan jugo sobab den nak tunjuk betapa den ni patriotik...

den lukih ni sobab den nak buek mengajar, den nak tunjuk kat students den betapa mereka kono cintokan sokolah dorang...ini sume untuk mengajar subjek pendidikan sivik dan kewargonegaroan tingkatan 1, ado satu bab ni pasal sekoloh2...den pun, amek inisiatif sendiri lukih lencano nih....pastu den dongan banggonyo dodahkan betapo den tak roti nak mewarno, dolu kocik2 lu, den tak ponah masuk kelas mewarno, jauh samo sekali pertandingan mewarno...sobab tu lah tak bapo nak cantik den mewarno tu kan...tak payah korang koba dokek den, den dah tau dah, lukisan tu tak cantik....

den buek lencano tu dalam maso kurang dari 1jam jo, lukis ngan warna...gitulah hasilnya...nampak dongan torang tak perkataan MANSANG dokek tongah2 lencano tu? ha...tu lah apo eh ke namonyo, hmmm...alah...den lupo lah plak...bleh postponed tak...ekekekeke....nnti den hupdate pasal MANSANG tu eh...den janji...bilo? den pun tatau...hahaha

notakaki : den bukan orang nogori sombilan, sobab tu ah bahaso den carca marba ajo...orang nogori, ekau jangan marah2 samo den eh...den budak baru belajar namo eh...

2 comments:

k_Own said...

baik cikgu ! hehehe

therosputih said...

k_own
ekau memang jang, baik cikgu baik cikgu aje...huh...nak kena rotan ekau nih...