Wednesday, May 11, 2011

mimpi yang tak besh

Views
bangun pagi ni, aku menangis....ahaks...sebab terlalu dan sangat2 tak puas hati ngan mimpi aku...adeh...betapa sengal tak sengal aku nih...

alkisah...aku mimpi aku bleh plak tido umah musuh aku, pastu lepak2 situ, padahal memang musuh aku tu tak suka sama aku...kiranya mcm ni la situasi dia, dah tahu masing2 tak berkenan ngan masing2, tapi aku ngan muka tak malunya masih lagi pegi umah dia lepak2...apa kess....

pastu, ntah mcm mana tah, tau2, aku sorang je dalam umah tu, musuh2 aku yang lain tah ke mana menghilang, pastu tetibe ada orang tutup pintu, rantai, simbah minyak, nak bakar umah tu...adeh...ape la yang aku mengarut sangat pun aku konpius sudah...

dalam mimpi aku tu, siap ada bayang2 laki yang cuba nak bakar aku tu, pastu pintu yang dikunci bukan pintu biasa tau, pintu gudang tuh, yang besar, kaler perang2 tuh...pastu aku dibakar, baru 2 saat api nyala, aku terjaga...pastu aku nangis sebab terlampau geram ngan mimpi...aih...takleh ke mimpi yang indah2? baru semangat sket nak bangun....errr...nape aku rasa tak selesa ungkap ayat last tu eh? mcm menipu je...ih ih ih....tataulah....

notakaki : lama dah tak mimpi indah2

No comments: