Sunday, May 8, 2011

tak keruan

Views
aku bukan tiru entry dari enhear tau, dan bukan jugak amek mood dia, kami jauh, mcm mana nak sama2 tak keruan...kan kan kan...logik dah kan penerangan yang aku bagi....

sejak dua tiga menjak nih, aku selalu rasa tak keruan, buat tu tak kena, buat ni tak kena....pastu nak touching2 plak, kau ingat ada orang nak layan ekau cik ain? huh....nan hado...

aku pun tatau perubahan apa la yang berlaku kat diri aku nih...perubahan orang yang bekerja kah? atau memang aku mcm ni orangnya? aku rasa aku nak pilih pilihan kedua tu lah, aku memang seorang yang tidak keruan...hokey, kita sudah mencapai kata putus...

sekian...terima kasih...

notakaki : memang tak keruan la kau ni ain

2 comments:

Fyzal said...

barangkali sudah sampai seru utk akhiri zaman bujang :) sebab itu tidak keruan.

therosputih said...

fyzal
adoila kau nih...mau terjelepuk jatuh atas lantai aku bace komen kau...

akhiri zaman bujang ni bukan kasik hilang akunye keruan kau tau, makin tak keruan aku nanti...hadush....kau jangan...