Monday, May 9, 2011

perkenalkan, aku sebagai seorang pandu puteri

Views
masih ingat lagi aku pernah cakap dalam entry sebelum ni yang aku akan cite pasal badan uniform aku kat sini...masa awal2 posting, aku bajet aku kena kadet remaja sekolah (krs), tapi ari tu...terkejot berok aku, aku dapat PANDU PUTERI...oh...betapa puterinya aku ni kan...ahaks...okay...korang jangan nak buat2 termuntah, aku tahu....tipu je tu sume...cuba lah terima hakikat ini dgn hati yang terbuka....

alang2 jadi puteri ni, nak le kenal2 ngan lambang puteri, senang...nanti kalu korang ternampak logo cenggini, sila la nama aku naik kat fikiran korang eh...

ni logo dia

nampak bunga tiga kelopak kat tgh2 tu? tu bukan bunga cacat ek...tapi memang mcm tu...aku sendiri sobonarnyo eh, tatau po kobondo jugak...den bantai ajo lah....den ni baru jo nak berjinak2 ngan dunia puteri bunian nih, jadi...saya budak baru nak belajar, kalu salah tolong jolokkan ajarkan...

wat masa sekarang ni, aku takdak uniform lagik, ngah tunggu kain yang diorder dari center pandu puteri yang kat kuching pos tempahan aku...agaknya, dalam masa beberapa bulan lagik, aku bleh la jadik mcm gambar kat bawah ni kan...hikhikhik

credit to google for these pictures

tak sabar nak ada uniform sendirik....

notakaki : i like blue...tetibe aku tgk, uniform ni mcm navy pun ado...adeh...

2 comments:

Enh Ear said...

hensem lah ko nanti.. ngeh ngeh ngeh

therosputih said...

enhear
hahaha...kompem!! kacak seih...