Monday, May 9, 2011

hari ni meeting lagi

Views
aku suka meeting....lalalala

pengetua sekolah baru balik dari USA, dia ikut serta dak sekolah aku yang wakil malaysia utk pertandingan robotik...ari sabtu lepas, dia siap announce kuat2 bahawasanya ari ni dia nak buat meeting, so, perhimpunan secara automatiknya tertunda dengan sendirinya....

apa yang bakal diungkit dalam meeting ni kali ni agaknya...aku rasala kan, tak lain tak bukan pasal program sambutan hari guru, pastu keputusan pertandingan robotik tuh, pastu hupdate terkini yang guru-guru kena alert...wah....aku memang suka meeting...lalalala

aku perasan kan, sejak akhir2 ni, aku dah tak ngantuk dah dalam meeting, haha...den suko bebonar nih...agaknya den dah dapat rentak dia kan...ari tu, asal sebut je meeting, mata dah layu...langkah kaki masuk bilik meeting, mata kiri da takleh angkat, duduk je utk meeting, mata kanan plak yang jatuh...maka, ketidoran lah aku sepanjang meeting itu bermula...hukhukhuk...what can i do...it's not my fault, it's my eyes that cannot be angkat2...errr....broken english!!!

notakaki : tak sabar nak menghabiskan setiap minggu persekolahan...ahaks...

No comments: