kisah aku

sudah sekian lama aku tidak bercerita ttg aku, dulu aku pernah tulis entry psl aku, di manakah aku skrg, apa y sdg aku buat, semua tu bermain di kepala aku, tp semalam, aku dtg, ha?biar betul, kata aku dlm ati kan, dah lama dah mslhnya tak jmpe, tak dgr cite dia, bukanlah mengharapkan kisah sedih dia tu stil mcm dulu2 tu, tak terlintas pun dlm ati aku, aku cuma harapkan y terbaik buat aku...so, semalam, dia beriya nak dtg, aku nak buat mcm mana, takkan nak kata tak boleh kan, apa je, dtg je lah...jmpe aku, dia nmpak sedikit cekung, lemah longlai je, tanya dia, sihat tak, dia kata dia sihat, much better sket hari ni berbanding ngan dulu, aku terus tanya, mslh lama dia, mcm mana, dia kata, much better, hah?much better je?aku nak tau lebih lah aku wei...pastu dia cite,

"ok la sket, nak kata masalah lama tu dah fully setel, tipulah aku kan, mslh tu stil ada, cuma aku rasa pendekatan masalah tu dah lain, skop masalah tu pun dah lain, kau mesti tak phm kan, tgk muka pun blurr ngongngeng dah, mcm ni lah senang cite kan, kadang2 masalah tu aku rasa tak membebankan jiwa aku langsung, certain time aku rasa mcm nympah gak ngan masalah tu, awal2 dulu aku rasa cam nak gaduh ngan sume org tiap2 masa je, pastu aku fikir, iskhhh...bukan salah aku, jadi aku pun tekad anggap sume benda tu mcm part of my life je, buat taktau je, ada mslh ke, takde ke, sama je bg aku, biarlah kan, nak halau mslh tu, bukan senang, hidup dlm comunity ni susah, jadi, nak kata aku let go mcm tu, tak jugak, aku just hidup dgn mslh tu, dan menganggap tiada siapa dapat ganggu hidup aku apatah dr mslh tu, kau phm tak?

hihihi..aku phm?hummm...berbelit2 sket, tp aku rasa aku phm kot...takpelah aku, y penting aku jaga diri betul2...aku tabahlah ngan hidup aku ye, nnti masalah tu pergi gitu je, kita tak sedar pun nnti bila dia berakhir...harap2lah waktu masalah tu berakhir, masa tu tak terlambat lagi...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing

over a year now