hah?

pukul berapa dah skrg ni?11.36pm dah, byk benda y aku buat hari ni, dengan geng bersama, seronok sgt, byk gmbar menarik dirakam, tp the most important thing y i should never forget adalah kisah dia, wat masa skrg ni, kisah aku hari ni, hold dulu ah, nak cite kisah dia luh...

dia send ni je kat aku, so, aku upload je, letak sbg entry aku...

lirikan matamu
seakan tiada pernah kesal
untuk apa yang telah kau lakukan
untuk apa yang telah kau tinggalkan
begitu senang untuk kau kecewa
begitu senang untuk kau kembali
benar hidup ini bagai roda
kadang kau di atas
kadang kau di bawah
tidak selamanya kau selesa
kerana hidup ini adalah karma
padaku
kau lafazkan kesedihan mu
padaku
kau mohon kemahuan mu
namun
tidak sekali
kau mendengar rintihan hati ini
pergilah kau pergi
jauh dariku
jika dulu senang untukmu melupakanku
maka lupakan aku seperti dulu
tidak ku harapkan apa-apa darimu
cuma belas kasihan
biarkan aku bebas
dengan hidupku sendiri
jangan kau hujani
walau secalit kenangan lama
pergilah engkau dari sini

mcm nak nangis je bila bace, aku try le nak memahamkan diri dengan bait2nya...hasil y aku dapat adalah, beberapa solution yang dipanggil nontrivial solution iaitu solution yang tidak unik...eh, apa tetibe masuk teori persamaan pembezaan biasa lak ni, hihihi....senang kata, aku dapat beberapa kemungkinan yang logik untuk bait2 yang ditulis, jadi, aku sendiri tak tau nak simpulkan apa...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing

over a year now